איך אנו עושים זאת?

לאחר ביצוע הקשר הראשוני, אנו מתחילים תהליך שנועד לספק פתרון מלא עבור צורכי הלקוחות, כזה שיפעל במשך שנים רבות.

A typical process looks like this

Satisfied Clients, and Counting
0
תהליך טיפוסי נראה כך:
  •  הבנת הדרישות – אנו נפגשים עם הלקוח באתר היצור על מנת ללמוד את התהליך (אם קיים), הסביבה, הצרכים, הבעיות וכד’.
  •  פיתוח קונספט פתרון – לאחר שאנחנו מבינים כראוי את הצרכים, אנו מתחילים לעצב פתרון קונספטואלי ראשוני. התכנון כולל בחירת הרובוט הנכון, כלי הזרוע (גריפר) עיצוב, זרימת תהליך, רכיבים היקפיים, פריסה וכו’.
  •  אישור הקונספט ע”י הלקוח – אנו מציגים את הפתרון שלנו ללקוח לאישור, הערות ושינויים.
  •  הצעה תקציבית – בשלב זה אנו מציגים ללקוח הצעת מחיר עבור המערכת כולה, בהתבסס על הפתרון שסוכם בשלבים המוקדמים.
  •  עיצוב מפורט – לאחר שהזמנת רכש מתקבלת, אנו מתחילים תכנון מערכת מפורט, כולל הארכיטקטורה, רכיבים, מכני, בקרה, חשמל, עיצוב תוכנה וכו ‘. אנו גם בונים סימולציית 3D של המערכת על מנת לוודא שנקבל בדיוק את מה שתכננו… (זמני מחזור, מחזור העבודה, נתיב ויעילות תנועה, התנגשויות ועוד).
  •  ייצור – לאחר ששלבי התכנון הושלמו, אנו מעבירים את התכנון למחלקת הייצור שלנו.
  •  הרכבה והרצה –  לאחר שהחלקים מיוצרים, אנו מרכיבים את המערכת במתקן שלנו (אם אפשרי), כולל רובוט, הרכבה מכנית, ארונות חשמל, בקרה ופנאומטיקה, ומתחילים להריץ את המערכת כדי לוודא שהכול פועל כמתוכנן ולשביעות רצוננו.
  •  הרכבה סופית – כאשר אנו מרוצים מתוצאות ההפעלה, המערכת מועברת ומורכבת באתר הלקוח, שם היא מוגדרת ומשולבת עם מערכות המפעל ותהליך הייצור.
  •  הדרכה ותמיכה – במהלך התקנת המערכת, אנו מדריכים את העובדים שנבחרו על ידי הלקוח בפעולה רגילה ובפתרון בעיות ומסייעים להם מאוחר יותר עם תמיכה צמודה. הדרכה נוספת זמינה גם לבקשת הלקוחות.